‌‌BoomBoom

دانلود...مطلب...رمز...ترینر

‌‌BoomBoom

دانلود...مطلب...رمز...ترینر

چرا باید روزانه عسل مصرف نماییم؟


Pooh

چرا باید روزانه عسل مصرف نماییم؟

*عسل دارای طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که باعث تقویت حافظه،تقویت قلب،تنظیم فشار خون،افزلیش هموگلوبین و بهبود کم خونی ناشی از فقر تغذیه میشود.عسل تأثیر بسیار مهمی روی عضلات قلب در انواع بیماری های قلبی دارد.باعث گشاد شدن رگها و تنظیم جریان خون در رگها میشود.مصرف مداوم عسل از سفت شدن جدار رگها و گرفتگی رگهای خونی و سکته قلبی جلوگیری مینماید.مصرف عسل یکی از راههای درمان تپش قلب است.(بهترین روش شربت عسل با لیمو ترش)

*عسل ملین بوده و باعث هضم غذا میگردد اگر به صورت مداوم مصرف شود باعث فعالیت طبیعی جهز هاضمه میگردد.در درمان زخم معده،ورم معده و روده موثر بوده و عفونت روده را بر طرف میکند.

*اثر عسل در بهبود زخم ها و سوختگی ها باور نکردنی است.سرعت بهبود زخم ها و آثار باقیمانده از آن نسبت به سایر درمان ها بسیار عالی است.

*به دلیل غنی بودن از انواع آنتی اکسیدان ها عسل یک ماده ضد سرطان میباشد.عسل دارای چندین نوع آنتی بیوتیک خوراکی است که برای انسان هیچگونه ضرری ندارد.عسل دارای مواد ضد میکروب،ضد قارچ و ضد عفونی کننده است.عسل بر روی سیستم گوارشی،پوست و استخوان به طور مستقیم تأثیر میگذارد و یک تقویت کننده برای تمامی سیستم بدن است.

عسل و زیبایی (مخصوص خانم ها)

*علاوه بر خواص یاد شده عسل به عنوان یک ماده آرایشی بسیار خوب قابل استفاده است.کریستوفر وات مالک،کوسسه زیبایی وات در غرب هالیوود که در زمره مشتریانش میتوان هالی بری و ریکی مارتین را یافت،میگوید: (خواه پوست شما خشک،پوسته پوسته یا دارای آکنه باشد عسل میتواند به شما کمک کند تا پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.وات پیشنهاد میدهد عسل را حداقل دو بار در هفته جهت نرم کردن پوست و لایه برداری استغاده نمائید.

*عسل چون توانایی جذب و نگهداری رطوبت را دارد میتواند به عنوان یک ماده آرایشی استفاده شود.به پوست های خشک کمک می کند تا به طراوت اولیه برسند،عسل رطوبت را جذب و به داخل پوست انتقال میدهد.

آخ جون عسلخب دیگه دوستان امیدوارم که از مطلب فوق خوشتون اومده باشه.به نظر من که مطلب جالب و خوندنی ای بود.از همه ی شما دوستان عزیز هم که برای وبلاگ خودتون نظر میدید ممنونمبازم منتظر نظرای قشنگتون هستم.تا زود...

نظرات 1 + ارسال نظر
Hirsa پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.watting.blogfa.com

بابا ای ول

چه چیز باحالی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد